Zadanie domowe – dla coachów – specjalizacja komunikacja społeczna
Posted by admin in Notki, on 7 stycznia 2018
SYMULACJA NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie analizy krótkich scen z wybranego z następujących filmów:
Grobowiec świetlików; Isao Takahata
Głową w mur ; Fatih Akin, Pluton; Oliver Stone
Ziemia niczyja; Danis Tanović
Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Znachor; Jerzy Hoffman
Super tata; Dennis Dugan
Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Wizyta u April ; Peter Hedges
Mystery Train ; Jim Jarmusch, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Sztorm; Ridley Scott
Na przekór całemu światu; Timothy Hutton, Rytmy nocy; Whit Stillman
Odwet; F. Gary Gray
Titanic; James Cameron
ĆWICZENIE NR 3: przygotować muzyczną grę integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Strawbs, The, Grave New World, Armia, Legenda
Rolling Stones. The, Stripped, Sting, Ten Summoner’s Tales, AC/DC, Whole Lotta Rosie
Cocker, Joe, With A Little Help From My Friends, Black Sabbath, Iron Man, Sting, …Nothing Like The Sun
Republika, Nowe sytuacje
ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego przedstawiania naukowych instrukcji. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem instrukcję łykania jednej zponiższych tabletek:
139.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – inhibitory kalcyneuryny – takrolimus
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
51.0, Enzymy stosowane w oczyszczaniu ran
215.2, Kwas folinowy i jego sole – postacie do stosowania pozajelitowego
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
170.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – agoniści receptorów dopaminowych
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne