Zadanie domowe – dla coachów – specjalizacja komunikacja społeczna

Posted by in Notki, on 7 stycznia 2018


SYMULACJA NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie analizy krótkich scen z wybranego z następujących filmów:

  • Grobowiec świetlików; Isao Takahata
  • Głową w mur ; Fatih Akin, Pluton; Oliver Stone
  • Ziemia niczyja; Danis Tanović
  • Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Znachor; Jerzy Hoffman
  • Super tata; Dennis Dugan
  • Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Wizyta u April ; Peter Hedges
  • Mystery Train ; Jim Jarmusch, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
  • Sztorm; Ridley Scott
  • Na przekór całemu światu; Timothy Hutton, Rytmy nocy; Whit Stillman
  • Odwet; F. Gary Gray
  • Titanic; James Cameron

    ĆWICZENIE NR 3: przygotować muzyczną grę integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z poniższych przebojów:

  • Strawbs, The, Grave New World, Armia, Legenda
  • Rolling Stones. The, Stripped, Sting, Ten Summoner’s Tales, AC/DC, Whole Lotta Rosie
  • Cocker, Joe, With A Little Help From My Friends, Black Sabbath, Iron Man, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Republika, Nowe sytuacje

    ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego przedstawiania naukowych instrukcji. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem instrukcję łykania jednej zponiższych tabletek:

  • 139.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – inhibitory kalcyneuryny – takrolimus
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 51.0, Enzymy stosowane w oczyszczaniu ran
  • 215.2, Kwas folinowy i jego sole – postacie do stosowania pozajelitowego
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 170.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – agoniści receptorów dopaminowych
  • 90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne