Symulacje komunikacyjne – zagadnienia do pracy magisterskiej

Posted by in Notki, on 20 listopada 2017


Zawiadamiamy że na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Umiejętnościowe zaleca się poniższe opracowania do zaliczenia:

  • gra słownikowa – „Ziołolecznictwo – dawne, a współczesne na modelu wybranych źródeł literackich” i „Dwie twarze Oskara Schindlera”
  • symulacja decyzyjna : „Collegium Europaeum Gnesnense w zwierciadle semiotyki” oraz „Upadek znaczenia rodziny ukazany w szwedzkiej kinematografii”
  • gra edukacyjna : „Od miłości do nienawiści – Legia Warszawa jako fenomen społeczny” i Symulacje i „Miejsce i rola kobiety w polskich strukturach politycznych w kontekście problematyki równouprawnienia płci”
  • symulacja biznesowa – „Wpływ narzędzi wyszukiwawczych na kształtowanie Word Wide Web” i „Angielsko-bułgarskie paralele w zakresie terminologii komputerowej i internetowej”
  • zabawa zespołowa : „Przebieg i oddziaływanie społeczne strajku szkolnego we Wrześni z 1901 r. Epizod z dziejów germanizacji Wielkopolski” i „Wizerunek kobiet Islamu”
  • symulacja kreatywna – „Gniezno w systemie międzynarodowej komunikacji” i „Portret współczesnej kobiety w miesięczniku „Twój Styl” – studium porównawcze na podstawie obserwowanych egzemplarzy z lat 1994-2010”
  • symulacja lingwistyczna – „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy” oraz „Czarny wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju”
  • gra menedżerska : „Przestępczość komputerowa w Polsce” oraz „Od realizmu magicznego do realizmu miejskiego. Swoista walka pokolenia na przykładzie postaw i literatury Gabriela Garcii Marqueza oraz Jorge’Franca”
  • gra kreatywna : „Ludobójstwo jako zjawisko regresu kulturowego w dwudziestowiecznej Europie” i „Uzależnienie alkoholowe kobiet, próba omówienia problemu w aspekcie społecznym”